100 inlägg


Idag är det en historisk dag i hombres historia, 100 inläggsgränsen är späckt och man kan väl nu känna sig lite mer välkommen i bloggvärlden.

Men vad har hänt dessa inlägg då?


Det första "stora" som kom upp måste nog vara modevisningen som Cheap Monday hade..



Trots en häktisk kö som i princip rev hela avspärningen så slutade kvällen ändå bra med bra bilder


(Folk i överflöd)


Mer om detta kan ni se här

Efter det kom det in enligt mig en spännande person..



Personen inte många vet vem det är, men Urban heter han iaf eller kanske mer känd som Boxer Robert.
Han visade sig ha riktigt snygg stil och riktigt roliga svar för den delen också!

"Jag skäms fortfarande för mitt klädval när jag tog studenten 1987. Nämligen en rosa kortärmad skjorta, vita, vida, kritstrecksrandiga bomullsbyxor, vit midjekort kavaj med axelvaddar, bruna lågskor med tofsar och grädden på moset - Hockyfrilla!!!"

Mer om detta kan ni läsa här


Jag har även haft en del Intervjuer med olika märken som B.la. Red Collar project, happy socks m.m

Dem har vi här, Red Colllar Project, Happy Socks, Cheap Monday, Grooming och The White Briefs


Självklart har jag pratat med fler människor förutom Urban (ovan) och där finns t.ex. Kristian Bolinder som är Producent för vakna med the voice, bloggaren Angelica Blick och Axel som driver "Skäggbloggen"



Tävlingar har jag haft och då har vi dels, filmen med Boxer Urban..



Och fototävlingen för Red Collar Project



Den kan ni prova här


Sen det senaste "stora" måste vara när jag hängde hos Hanna Liska Pr byrå och träffade massa nya härliga människor och fick känna på hur det funkar när märken visar upp sig



Det kan ni se mer av här

Självklart var detta bara ett urplock så kika runt så hittar ni en mängd inspirations bilder och annat skoj!


Sammanfattningsvis har det hänt en del roliga saker och lite olika resor och träffat spännande människor..

Men det var förut! Nu siktar vi på hundra nya och känner ni att det är något ni vill se så tveka inte att höra av er, antingen här eller till [email protected]

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback