Intervju, Kristian Bolinder





Vi tog oss ett snack med Kristian Bolinder som är 28 år gammal och är producent för morgonprogrammet VAKNA! Med The Voice på kanal5


Hur skulle du själv beskriva din stil?

Casual, bekväm och näst intill tråkig. Väldigt mycket Jeans och t-shirt.


Hur skulle du beskriva din personlighet?


Lugn, avslappnad och "nere på jorden".


Passar dem ihop?

Ja. Förutom att jag inte ser mig själv som tråkig!


Någon speciell person som du inspireras av?

Pep Guardiola, Barcelonas tränare, klär sig sjukt snyggt. Väldigt stiligt och pricksäkert varje gång. Henrik Lundqvist och Sean Avery i New York Rangers är två hockeyspelare med enormt bra smak för mode. Deras stilar skulle jag kunna rippa rakt av om jag bara hade plånboken.


Bästa klädköpet du gjort? / något klädköp du skäms över?

Hmm det bästa är nog min kostym från Fifth Avenue Shoe Repair. Sjukt snygg! Och ett par balla Converse jag köpte i Washington för ett par veckor sedan.
Jag skäms inte över något klädköp, men jag köpte en gång en kavaj på H&M som jag aldrig använde utan gav den till svärfar istället och på honom passar den galant!


Vart brukar du handla dina kläder?

H&M, Fifth Avenue Shoe Repair, second hand och Weekday.


Ett måste i garderoben?

En snygg svart kostym. Klassiskt och passar alltid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback