Jeansen som väcker mitt skapande begär - dags att leta fram finger färgerna





Vad säger ni om dessa jeans?... jag kan tycka att det är ganska fult egentligen, men så slår det mig att det kan vara ett av de bästa sätten att få lite färg i sin outfit, genom att helt enkelt använda riktig färg!

Ta den översta bilden som exempel, vit tshirt ett par jeans och i fint samarbete med hans tatueringar så är ju dessa jeans förfasiken det snyggaste jag sett!
Så tror jag det är dags att leta fram målarpenslarna och skapa en tavla eller liknande och torka bort eventuell färg på fingrarna - direkt på jeansen


Detta talar ju en historia om något!
(lite kuriosa är att killen på bilden jobbar med screentryck och använder väl antagligen dessa jeans under jobbtid, och för all del efter jobbet - bra val måste jag säga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback