Hänger på klockmärket Triwas kontor under dagen angående mitt projekt "one day man"





Som titeln avslöjar hänger jag på Triwa's kontor och jobbar med ideér kring hemsida och sociala medier, och fick precis den stora äran att driva deras blogg dom sista timmarna innan dagen är slut.

Så i sann "hombres" anda så visar jag nu en annan sida eller den riktiga sidan av klock och accessoarmärket Triwa på deras blogg som ni hittar på Adding Colour


För er som har missat projektet "one day man" som jag har dragit igång kan läsa mer om det här - där ni också kan följa mina dagar


Kommentarer
Postat av: Gässling

En visitkortssnurra är inte ofta man ser i dag men den har ju också sin plats på ett retro-funktionellt-sätt.



//

www.gassling.com

Premium eco underwear for style conscious men

2011-10-19 @ 19:56:35
URL: http://gassling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback