Välkomna jury medlem #5, Gonzalo Catalan Sales Representativ på Red Collar Project - "GO FOR IT!"





Tjena, Gonzalo va namnet och jag arbetar idag som Sales Representativ i Sverige för Red Collar Project.

Kommer bli en stor ära att tillsammans med övriga Jurymedlemmar välja ut Sveriges stiligaste profilbild. Looking forward!

 

 

Har sedan barnsben varit stort intresserad av mode och kan utan att överdriva säga att jag varit lite av en modeslav i unga dar. En fas vi alla gått igenom antar jag jag..

 

Jag började min karriär inom branschen som 19åring och då som butikschef på en av dåtidens och enligt min själv fortfarande en av Sveriges absolut ledande klädbutiker, Paul&Friends. En period jag värderar högt och som förberedde min väl inför framtida utmaningar.

 

Sedan dess har jag provat på det mesta inom Retail och arbetat med allt från att vara jeansansvarig på JC till att driva Acnes herr butik i Stockholm.

 

 

Den vinnande profilbilden är den som kan leverera nedanstående i en känsla.. GO FOR IT!!!

 

”Vi män har det i fingerspetsarna, vi alla män har det i fingerspetsarna.

Jag pratar om känslan för detaljer, kunskapen, detaljkunskapen och det är precis vad det handlar om. Manligt mode enligt mig själv är känslan för detaljer, känslan för hur man sätter pricken över i:et. Variationer av tidlösa klassiker med det där lilla extra. Vi män måste och får inte styras av modet, vi män måste välja det som passar vår personlighet, vår egen färg och form, där kan vi inte vara kritiska nog. Som jag skrev tidigare, en fingertoppskänsla, känslan och kunskapen om detaljer. Detaljkunskapen är pricken över i:et, det unikt, det är stil!”

 



Som ni läste jobbar Gonzalo för Red Collar Project, mer av dom kan ni se här


Nu är det bara fyra dagar kvar till att tävlingen är över och då lägger Gonzalo och alla de andra
domarna sina röster, så är du inte med och tävlar än så gör du det enkelt genom att
klicka här - Där hittar du allt du behöver veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback