Välkomna jury medlem #2, Robbin Olsson - Bloggare och jeansansvarig på JC i Skövde "letar efter en unik person med egen stil"





Hej! Jag heter Robbin och är en ganska ordinär kille på 22 år som bor i småstaden Skövde.
Jobbar inom herrmode i butiken Brothers (har gjort i två år) men om två veckor glider jag vidare på nya äventyr och då som jeansansvarig i en av Sveriges största jeanskedja JC.
- En fantastisk möjlighet att komma ett steg närmare modevärlden.

Intresset för mode och kläder har alltid funnits, men det ökade lite under högstadietiden då man ville vara den "coola" och sticka ut lite.
Sen runt gymnasietiden tog intresset en väldig fart och jag började köpa modemagasin, läsa modebloggar, gå på modevisningar, vara hårmodell osv.
Största inspirationskällan för mig är absolut folk på gator och torg, hela tiden kollar jag runt och inspireras av nya saker och ting.
En person som inspirerar mig och som jag sett upp till angående stil och mode är
Johan Magnusson som bloggar och jobbar åt King Magazine. Sjukt inspirerande och egen stil.

Ett måste i garderoben enligt mig är jeansskjortan, jeansjackan, ett par grymt sittande svarta jeans.
Jag älskar jeans.

En profilbild jag kommer välja som vinnare, är någon som verkligen sticker ut ifrån mängden helt enkelt, jag kommer självklart också att kolla med modeögon och leta efter en unik person med egen stil.


Min drömprofilbild?, Skulle nog vara när jag står i en svart välsittande kostym bredvid "the king of fashion" James Goldstein som öppnar en flaska skumpa!





Några av er minns kanske Robbin från förra årets tävling "årets modeman" där han slutade på 3e plats

Robbin's blogg hittar ni här



Tävlingen finner ni som vanligt på hombres facebooksida här

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

TJA!



Vill bara informera om att jag blitt eventchef hos WERUN så jag har flyttat min blogg dit!



Kika gärna in och ge feedback!

KRAM



Amanda Rieem

http://werun.nyheter24.se/rieem

2011-08-19 @ 20:40:48
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback