Inget mästerverk, men jag tog fram sågen igen - slutade i en pall / sidobord






Ja som ni märker kom kreativiteten ivägen för några gamla plankor här hemma, och den är kanske inte det rakaste och finaste man har sett i sina dar, men jag gillar den pågrund av sin karraktär och funktion så den har fått en fin plats i hallen här hemma förtillfället.

Skulle någon mot förmodan att undra hur den är gjord, så är det mycket enkelt att kapa lite olika längder på plankorna (några bör vara samma längd för att skapa ben) sen är det bara att borra fast eller liknande , sandpappra rent lite om man vill uppnå en finare yta - voila!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är duktig på att tillverka grejer =) Det är skoj!

Jag har gjort en sådan hängare som du gjorde av en kvastskaft, fast min ser inte direkt likadan ut och det ska bli en lampa =)

2011-09-21 @ 11:44:33
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. haha! Kanske det kanske! Jag ska nog ta och visa den när den är helt klart med så du får se slutresultatet! =)

2011-09-21 @ 12:19:27
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback