Var det någon som lyssnade på radio i eftermiddags och hörde mig på Rix fm?











För er som följer hombres på facebook, kanske har läst att jag håller på att utveckla ett litet jobbprojekt för om sanningen ska fram är jag för tillfället arbetslös och behövde ett nytt sätt att synas för den jag är.

Jag kommer därför att åka till Stockholm under 30 dagar, med start på måndag och besöka och jobba på olika företag varje dag, för att personligen lära mig om vad jag vill satsa på i livet vad gäller jobb - men även att nå ut med mig själv till en större massa.

Detta görs även helt gratis, alltså jag jobbar för ingen lön

Som titeln säger gillade Rix fm idén och hörde av sig tidigare idag för att göra en telefon intervju kring detta i programmet "Eftermiddagar med Titti och Benji", var det någon som hörde det?


Jag kommer att blogga om mina upplevelser och tankar kring mina dagar under namnet "One day man" - jag kommer självklart fortsätta med hombres trots detta


EDIT; För er som vill lyssna i efterhand finns ljudklippet här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback