Tillmann Lauterbach Fall 2010 Men's Paris





Kommentarer
Postat av: maya

mums..snyggt =)



sv: jag läser ju tekniskt basår textil nu och nästa år har jag tänkt att söka till textilingenjör... jag vill ju inte jobba som designer men jag vill ju jobba med någonting inom mode och textil, får se vad detta leder..ska bara klara av basåret först. hehe



Nu har jag hälsat till honom och han blev glad =) jag tror att han saknar sitt gamla liv på motorcykeln innan familjelivet....skrattar Han har slängt en massa gamla bilder men många har han kvar(som tur är)...haha vill du verkligen ha dem? =P Det är inga digital bilder precis.....

2010-10-12 @ 19:33:50
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback