Armbågslappar, En av dem snyggaste detaljer man kan ha på ett klädesplagg



Jag har länge älskat tröjor med armbågslappar, tycker verkligen det kan höja ett simpelt plagg till skyarna.
Det är ju en sån otroligt enkel och snygg detalj som egentligen inte gör någon nytta, för jag antar att inte så många människor ramlar med armbågarna ner? men den gör så mycket, antingen som en färgklick med färglatt tyg eller ljust/mörkt läder, eller en svag detalj om man väljer liknande färg som plagget

Ett tips är om ni har en tråkig gammal tröja hemma så istället för att slänga den så fixa ett litet stycke läder eller tyg och sy fast!
Jag har själv tanke på att rensa min garderob så jag ska försöka återkomma med lite tips om bilder om just detta framöver!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Ja, det kanske man borde göra! Haha. Och jag ramlar alltid med armbågarna neråt... Plattfall! ;)

2010-10-18 @ 17:52:49
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback