2 Plagg / accesoarer jag tror kommer bli stora till kommande vår och sommar




Först ut är västen, och då menar jag inte den vanliga kostym västen som varit omåttligt populär under tidigare säsonger utan den så kallade funktions västen, med mängder av fickor och gärna i lite tjockare material som funkar som ett alternativ till den vanliga jackan!

Skulle mycket väl kunna hittas på vinden hos en Mormor som är jägare eller hos en fiskande Farfar eller som på bilden ovan då den är från Acne och den kan ni kika närmare på här



Det andra som jag tror och hoppas kommer få ett uppsving är den så kallade "Pocket watch" som finns i många olika utföranden med allt från lucka på klockan till det lite stiligare kedjelänken som ni ser exempel på i bilderna ovan

Jag personligen tycker det kan vara fruktansvärt snyggt att ha klockan liggandes i bröstfickan och få det lite stiliga uttrycket på stilen med hjälp av den hängande kedjan, men kort och gott våga bära klockan som en accessoar oavsett om den hänger runt halsen eller sitter på armen!


Kommentarer
Postat av: maya

läser du mina tankar pojk? Fickur älskar jag, försöker få tag på ett fint på Tradera, där finns mycket gott att fynda =) Men jag skulle nog ha min runt halsen.

2010-11-16 @ 19:06:51
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag fyndade två antika för något år sedan, och sliter dem med hälsan. Dock skulle jag väl kanske inte hålla med om det är någon "ny" trend direkt, då det finns varianter i var och varannan butik. Men snyggt är det!

2010-11-17 @ 15:47:50
Postat av: Fredrik

Västen på bilder har stått på min önskelista några veckor nu! Stilig är den.

2010-11-17 @ 21:27:31
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback