Intervju / Årets modeman 2010




Jag tog mig ett kort snack med Charlie för att se hur han ser på utmärkelsen m.m


Hur känns det att bli framröstad till modeman av läsarna?


- Det känns alltid kul att vinna, vad ska jag säga mer än det?
Jag är försäljare och vinna tävlingar är väl de bästa jag vet i mitt yrke
(förutom att träffa så många människor).


Trodde du att det skulle bli du?

- Tror gör man i kyrkan haha, men ja.
Mina läsare och mina vänner sade jag tar hem det utan tvekan.

Fast jag hade lite försprång på tanke av mina läsare sedan tidigare.
Men det jämnades ut dagen efter då tävligen hamnade på blogg.se och var utanför mitt område.

Så då var det bara tro på läsarna, tro på mina vänner, de har grymma hitrates.


Beskriv din stil med tre ord.

- ironiskt svarade jag på denna fråga igår till VLT på en intervju.
Svaret är fortfarande detsamma.
Red and black de färgerna jag klär mig oftast i.


Vilken period i ditt liv började du klä dig som du gör? / varför?

- Lite med en twist har jag alltid klätt mig i sedan jag var yngre.
Varför?! Ja, jag gillar helt enkelt kläder, man måste ju ha något på sig och inte varför gör det till något du gillar?

Hur kommer detta påverka din stil tror du?, kommer du våga mer nu när du har stödet?

-
Min stil kommer vara densamma, alltid varit, kommer aldrig ändras jag är som den kinesiska muren står stilla vid min skit alltid.

Slutligen, hur låter tack talet?

Vad spelar det för roll om du vinner hela världen men förlorar dig själv?
Kom alltid ihåg vart du kommer ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback