Salem al fakir, gubbe eller helt rätt?






Vet inte om någon av er såg allsång på skansen nu i veckan, jag såg inte men kikade iaf in svt.se för jag gillar både Salem och Oskar Linnros som var där och spelade och det var en sak jag hakade upp mig på och eftersom att jag skriver en modeblogg tänkte jag försöka reda ut det och behöver folks åsikter...

Ni som inte såg Salem på skansen kan kika in klippet ovan för det jag tänkte ta upp är hans stil, är det bara jag som känner att det är en sak för mycket..?
Jag menar han har en stilig kostym, skjorta, slips,  glasögon ett stort rufsigt hår, hängslen och en snusnäsduk i brösfickan..

Jag tycker det blir för mycket, nu vet jag att folk älskar hans hår men det blir för mycket i detta fall känner jag och skulle vilja be Salem, som jag vet läser denna blogg (kanske inte) att nästa gång du syns i rutan ta av dig slipsen och glasögonen eller kavajen och slipsen så kommer du se mycket avslappnare ut och dessutom passa bättre till musiken du gör

Men jag personligen tycker han är stiligare i kort hår måste jag säga men det kan vi gå in på i ett senare tillfälle!


Så frågan är, vad tycker ni har jag helt fel angående detta?


Kommentarer
Postat av: maya

han såg ut som en lärare... vet inte riktigt vad jag ska säga, det va ju nästan på gränsen till ful/snygg.



SV: hehe ska tipsa min vän Joche om den här sidan, jag har tänkt att ta dagens outfit på honom någon dag men det har inte blivit av.

2010-07-24 @ 14:31:22
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: simone

han brukar ju vara en sån sexbomb men den här gången kände jag inte riktigt så. fortfarande gullig dock

2010-07-24 @ 16:00:47
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv: tack! Eftersom jag ärver den kommer jag nog tyvärr spara den och behålla den för mig själv + att jag tycker om den väldigt mycket ;)

Har du kikat på typ smyckesaffärer där de kanske säljer halsband med klockor då? Du skulle ju kunna byta ut berlocken liksom :)



Jag älskar salems stil! Jag var där på allsången för att se honom faktiskt, hehe, kom med i tv gjorde jag också ;) Fast jag håller med dig om att han är snyggare i kortare hår. :)

2010-07-24 @ 20:03:51
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Joy

Han ser så mycket bättre ut i det kortare håret, mycket stiligare. Tycker han ser ut som en pojk i det långa.

2010-07-25 @ 04:28:49
Postat av: Nadira

Jag tycker att han borde ha tagit bort slipsen och knäppt upp en av skjortknapparna. Slipsen och skjortan känns inte riktigt rätt i detta sammanhang, som du skriver ser det inte riktigt avslappnat ut. Men söt var han dock! :)

2010-07-30 @ 11:32:35
URL: http://nmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback