Ryggsäck, En gammal kärlek som har vunnit mitt hjärta tillbaka



För att förklara titeln, så har jag länge känt att jag och ryggsäcken har gått två olika vägar...
Men att jag nu på senare tid verkligen har känt att det är något jag verkligen måste skaffa mig en ny av och jag hade tänkt att ge mig ut på jakt efter något liknande av dem nedanstående hade jag tänkt mig!

Är det någon av mina läsare som vet vart man kan hitta någon liknande så tveka inte att höra av er!

Väskorna på bilderna kommer iaf från samma märke som föregående inlägg, Albam där dem tyvärr är slut i lagret






Kommentarer
Postat av: maya

Nämen det tänkte jag på häromdagen... ryggsäck. Det är rätt nice, nostalgi! Den första var snyggast tyckte jag =) vad tycker du om Fjällrävens? Den är rätt så snygg den också.

2010-08-29 @ 21:22:08
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Julie

Vilken fin väska den översta var, synd bara att den var så dyr...

2010-08-30 @ 09:01:44
URL: http://raspberrylemon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback