Nästa vecka rullar cyklarna för det första Rugby Ralph Lauren Tweed Run i New york




Nästa lördag, den 15 Oktober börjar cyklarna rulla längst New Yorks gator, då Rugby Ralph Lauren med samarbete med evenemanget "Tweed run" i år tar över storstan på andra sidan Atlanten

Längst vägen kommer dryckes stopp med te och allt man förväntar sig i den brittiska andan, och väl i mål kommer deltagarna att tävla i bl.a. bästklädda och snyggaste vintage cykeln m.m.

Nedan följer bilder hur det förväntas se ut nästa vecka



Tyvärr är alla platser på lördag uppbokade så inga fler kan anmäla sig, men jag känner att jag ska se till att boka in mig på nästa års tweed run någonstans i världen, för det ser ju ut att vara en oerhört inspirationsrik liten upplevelse - och en mängd fruktansvärt snygga cyklar!

Mer om evengemanget går att se på Rugby Ralph Lauren

Kommentarer
Postat av: maya

Åh får jag följa med nästa år då??? =)

2011-10-08 @ 12:02:41
URL: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback