När fantasin och materialen möts skapas det fina - egengjorda flugor av bland annat avklippta jeans





För er som följer hombres på facebook, har ni fått ta del av att jag har börjat pilla på egna flugor, och här har vi äntligen bilder

Jag fick idén då jag skulle på en studentmottagning och ville då varken känna mig för uppklädd med klädseln men ändå heller inte vara för vardaglig, så en fluga av jeans skulle kanske göra
den rätta känslan jag sökte.
Bra väder leder ofta till att saxen kommer fram tillsammans med ett par gamla jeans och som tur var hade jag inte slängt bitarna som klipptes av tidigare, vilket än så länge har resulterat i fyra flugor, dock har två av dom skapats av lite gammalt tyg hemifrån


När man ser flugorna så här är det ganska tydligt vilka som gjordes först, och vilka som gjordes när ideérna och kunskaperna utvecklades,
Skulle intresse finnas att vilja höra hur jag gick tillväga så kan jag självklart fixa en guide eller liknande på bloggen framöver



Translation in "kommentarer"

Kommentarer
Postat av: Pontus

Berätta!!!

2011-06-29 @ 22:29:16
Postat av: Felix

Snyggt, önskade att det var jag som kom på idén :) En guide skulle sitta fint.

2011-06-30 @ 18:09:48
Postat av: Andrew Payne

I love it! These look great!

2011-07-01 @ 01:29:44
URL: http://www.generalknot.com
Postat av: Lukas

Prövade att klippa ut en fluga ur ett par gamla jeans. La bara min favoritfluga på jeansen, målade av, och klippte. BHAM! Det blev snyggt också! Kolla bloggen min;)



2011-07-11 @ 23:21:06
URL: http://ragnhage.blogg.se/
Postat av: Novalie

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 15:36:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback