Mycket hysh hysh och hemligheter på Triwas kontor, men kan meddela att dom till våren lanserar solglasögon



'

Under mitt Stockholms besök igår tog jag en sväng förbi Triwas kontor för att höra mer om deras nya utbud som alltså är solglasögon

Om jag ska ge lite personlig syn på det hela måste jag säga att det är oerhört bra att dom inte tog samma steg som med sina klockor som är kända för att sätta färg, utan i och med solglasögonen visar en känsla för accentfärger istället, som i det stora hela sticker ut mer än om hela glasögonen skulle vara i en färg

Kollektionen kommer bestå av tre olika bågar gjorda i handskuren acerat i olika utföranden och kommer att släppas i butik runt April med ett pris på 995 kr


Bör dock tillägga att glasögonen och ställ på bilderna ovan inte är 100% färdigställda utan mindre ändringar ska ske



In "kommentarer" you find the text in English

Kommentarer
Postat av: Translation

During my visit to Stockholm yesterday, I took a trip to the Triwa office to learn more about their new selection which is sunglasses



If I'm going to give some personal views, I must say that it's clever to not make the sunglasses as colorful as their watches,and instead focus on accent colours



The collection will consist of three different frames with hand-cut Acer in different designs and will be released in stores around April with a price of SEK 995



However, the glasses in the pictures above are not 100% finished and smaller changes are going to be made

2011-02-02 @ 21:32:41
URL: http://hombres.blogg.se/
Postat av: Greger

Skriv in "dem" om ni inte vet hur ni ska använda det. Skriv bara "dom" istället så är ni felsäkrade :P.

2011-02-02 @ 22:58:32
Postat av: Felix

Personligen tycker jag att 995 kr för ett par Triwa brillor är riktigt dyrt! Tycker de borde kosta runt 600 kr. Anledningen till att jag tycker det känns dyrt är att man kan få Ray Ban brillor för strax över 1000... Ray Ban som enligt mig gör de snyggaste solglasögonen och är ett klassiskt märke inom glasögonbranschen.

2011-02-03 @ 20:43:50
URL: http://aperfectionistsdiary.blogg.se/
Postat av: Anton Suarez

Tjululu! Finns det nån webshop som kommer att sälja glajjorna? Eller i västerås?

2011-02-13 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback