"Our product is a extension of your personality", Chris Bray - återigen ett lyckat företag av två bröder



Chris och Kirk Bray är bröderna bakom läder företaget vid namn Billy Kirk, får återkomma med lite bilder på några av deras produkter för det som visas i detta klipp ger oerhörd mersmak på dels deras produkter men även att snacka ihop sig med någon av bröderna jag har och skapa något vackert'

 

Kan dem kan jag... tillslut, brukar jag tänka

 

Tänkte även tipsa er som tycker om videoklippen som läggs upp här, ni kan se fler klipp på hombres facebooksida då jag slänger upp en del där som jag fastnar för men som inte tar sig till bloggen

Ni hittar den här

 

 


 

Translation in "kommentarer"


Kommentarer
Postat av: Translation

Chris and Kirk Bray is the brothers behind the leather company named Billy Kirk, i may come back with some pictures of some of their products, becouse the products in the clip gives tremendous appetite for more



I'll will also talk to one of my brothers, and try to create something beautiful together!



Can them, can i ... in the end, I tend to think



Just want to tell you, if you like the videos posted here, you can see more clips on Hombres facebook page, there will videos that do not reach the blog be posted



You can find it on http://www.facebook.com/home.php#!/pages/hombres-modeblogg-for-man/317985816228

2011-02-08 @ 20:37:20
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback