Nu har jag hittat min stil, Preppy är svaret




Jag har under en längre period försökt att rensa garderoben här hemma, men har haft svårt att veta exakt vad den ska fyllas på med!

Men tror svaret ligger i preppy stilen, som man kan kunna säga är som en nerklädd uppklädd om ni förstår vad jag menar?

 

Man skulle kunna beskriva det som att man vaknar och märker att man har försovit sig, slänger sig upp och drar på ett par byxor möjligtvis ett par chinos och under tiden brödet ligger i rosten drar man på sig en skjorta och hängslen över, brödet poppar upp pålägget hamnar på, man sätter mackan i munnen och snörar på sig ett par smutsiga lite finare skor från gårdagens regnväder och sist rycker man tag i baseball jackan och slänger över axeln och snörar sjalen runt halsen, möjligtvis ett par raybans på näsan innan man hoppar på sin cykel och drar

 

Förstår ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback