Herrbetjänt, Sovrummets viktigaste detalj





Tänkte visa några bilder på vad enligt mig kan vara det absolut viktigaste och snyggate man kan ha i ett sovrum, vilket titeln har avslöjat är en herrbetjänt!
Herrbetjänten gör inte bara att du kan hänga av dig dina kläder när du kommer hem på kvällen, utan gör sig alldeles utmärkt som någonsorts "konst" i rummet





Eller varför inte bara ta en gammal pinnstol



Jag tror det kan vara så att jag har denna dragningskraft till den lilla praktiska möbel bara för att jag själv för tillfället inte har plats att införskaffa mig en egen...

Om ni har en Herrbetjänt så kan ni ju höra av er och berätta om ni använder den eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback