Oscar Wall - MQ


Vi på hombres kommer att börja med intervjuer med personer som jobbar som säljare på olika affärer, och vi började med att prata lite med Oscar Wall, som är 21 år från Västerås där han förutom att jobba på MQ även pluggar visuell kommunikation.




Trender inför våren / sommaren?


Trender vet jag inte om jag kan svara så mycket på då jag egentligen inte har så mycket koll på vad som händer i modevärlden. Skulle jag svara för mig så är det väl att variera sig! Kör inte på en stil, behöver inte vara en pretty eller hårdrockare, blanda och ge!


Något speciellt som säljer mer än vanligt?

Vi har en kampanj nu på MQ som heter "Urban Blazer" så skulle vilja säga att kavajer men även hela kostymer säljer bra!


Något du själv kan tipsa om?

På MQ tycker jag att man ska slänga ett öga på Bläck som är ett mycket bra mer dressat utbud som man kan använda till allt. Svårt att tipsa om speciella plagg. Annars självklart att svänga in på Istället.


Hur skulle du själv beskriva din stil?


Jag gör nog som jag beskrev innan, blandar och ger! Kanske framförallt för jag aldrig kan bestämma mig, att man byter hela tiden och kläderna blir kvar i garderoben.


Ett måste i garderoben enligt dig?


Tråkigt att säga en bra kavaj men de är nog det man enklast kan peka ut. Annars så är det nog allt vitt!



/ Ska ni handla av Oscar ska ni ta er till MQ i Gallerian i Västerås, men ni får passa på för att enligt honom själv så ska han flytta tillbaka till London med hans fästmö så fort han kan..







Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas ni kommer intervju han den snygga carlingskillen! hehe

2010-03-12 @ 16:25:33
Postat av: hombres svarar:

hehe, jag antar att du menar Johan? finns ju flera stiliga män på carlings men..



Kan säga så att Johan är tillfrågad så får vi se om han dyker upp här snart!



/hombres

2010-03-12 @ 17:14:55
URL: http://hombres.blogg.se/
Postat av: Hampus

Annars kan ni ju haka på Oscar Wall till London. Jag kan inte gå fem meter på Brick Lane utan att krocka med någon som inspirerar stilmässigt!

2010-03-29 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback