Vespa, en dröm i framtiden





Jag har alltid gillat vespor, vet inte vad det är riktigt men det känns lite mer "moppe" än en scooter som jag bara tycker 15 åringar och dem flesta chineser  åker omkring på och det är väl i för sig inget fel på det, så länge jag inte behöver åka

Dock ser jag mig själv för ung för att åka omkring på en sådan skönhet som vespan är...
Känns som att jag minns måste vänta tills jag är minst 25, skäggväxten har vuxit till sig och whiskeyrösten har börjat höras...
Men jag är beredd att vänta och när stunden är inne, då kommer det vara jag som komma åkandes på min egna vespa, i en liten stad, i främmande land...

kanske

Vad tycker ni, är vespan en skönhet?



Kommentarer
Postat av: cissi

tycker nog att du ska vara 55 iaf och ha gråa stripor i ernsthåret! puss

2010-07-23 @ 19:22:55
Postat av: maya

jag skulle vilja ha en rosa vespa..min dröm verkligen. <3

2010-07-23 @ 23:02:41
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback