BY ME




Jag skulle beskriva mig som en periodare.. om jag fastnar för något så brukar jag prova på det sen brukar det oftast försvinna efter någon vecka/månader.

Detta kan man kalla mitt klädprojekt då jag under några månaders tid sydde och grejade med lite olika kläder och jag gillade att sy om kläder till nya kläder, som väskan som är ett par gamla byxor eller den vita tshirten som jag byggde av delar av olika vita material

Nu säger jag inte att jag har lyckats men man är ändå lite stolt över dem för att man har "gjort dem själv". Kan även känna att det var detta projektet som gjorde att jag började med denna blogg!



Det finns en del grejer till som jag kanske lägger upp framöver

Kommentarer
Postat av: Mark

Snyggt!

2010-07-08 @ 20:03:40
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: karin

Du får gärna fixa en sån väska till lilla mig! Den verkar ju tålig, men du får sy de där korsen i handtagen isf, haha!

2010-07-15 @ 12:14:32
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback