Jag var iväg och besökte The Brooklyn Circus pop up shop på söder i Stockholm




Som rubriken avslöjar var jag igår på en snabbvisit i Stockholm för att besöka The Brooklyn Circus pop up shop som håller öppet mellan 4 December och 7 Januari i Pitstop shop's lokaler på Åsögatan 136 för er som är intresserade av att besöka!

När jag var där så passade jag även på att intervjua Al-wadood som är den personen som gjort att butiken nu tagit steget att prova sig på den svenska marknaden, så håll ögonen öppna dem närmaste dagarna så ska ni få en video producerad av och till hombres



Kommentarer
Postat av: Robbin

Sv: Hon har opererat sitt öra, men det är typ femte gången. hon har haft problem med det länge :(



nej jag fick den av min tjej faktiskt! tror hon köpte den t.o.m på ullared :)

2010-12-07 @ 22:11:08
URL: http://fashionformonkeys.blogg.se/
Postat av: fredrik

Intressant! Skulle förmodligen använda allt som låg i kofferten utom jackan. Man kanske får planera in ett sthlm besök snart!

2010-12-08 @ 20:19:45
URL: http://enfinkarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback