Oxxford Clothes - Benämningen av riktigt hantverk



Jag kan ibland känna att jag köper kläder, tycker att det är snyggt men känner att känslan av "nyköpt" försvinner fortare och fortare efter varje gång...

Däremot om man köper något från secondhand, eller t.ex. hittar något på vinden hos farmor så får varan en helt annan känsla, en sorts själ.
I videon nedan tycker jag att dem på något sätt fångar den känslan man vill ha i ett plagg, där bakgrunden och känslan bildar en själ



Vad tycker ni, Gör inte känslan och bakgrunden att plagget blir något extra?

-Dock är kanske ett oxxford plagg i något högre prisklass än ett secondhand plagg...


Kommentarer
Postat av: Sheila

Sv; Okej! Vad kul, var också där och blev fotograferad ;P

Men ja shit jag såg att Daniel L skrivit det. Undra vad som hände. Riktigt synd!



Hoppas du får en fortsatt fin dag :)

2010-08-30 @ 12:19:21
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback